Belangrijke mededeling ivm ledenstop

Beste scoutsvrienden,

We kennen de afgelopen jaren een grote groei in onze ledenaantallen en dat in het bijzonder bij onze twee jongste groepen: de Welpen en Zeehonden.
Het is voor ons zeker een teken van erkenning voor het harde werk dat onze leiding wekelijks in hun programma steekt. We mogen echter niet vergeten waar het om draait: een kwalitatieve zondagnamiddag voor jong en oud.

We denken dat, indien deze groei blijft aanhouden, we niet meer garant kunnen staan om voor alle kinderen een boeiende en leerrijke, maar ook veilige vergadering te kunnen bieden. Met deze gedachte in het achterhoofd hebben we besloten om een voorlopige ledenstop in werking te zetten voor de zeehonden- en welpentak.

Dit houdt in dat er voorlopig, tot minstens 1 januari, geen nieuwe kindjes meer kunnen aansluiten bij de Zeehonden (1ste-2de leerjaar) en Welpen (3de-5de leerjaar).

Onze oprechte excuses, het is een beslissing die we nemen met het oog op een zo kwalitatief mogelijke werking voor zowel onze leden als leiding!

Bij vragen kan u steeds terecht op Mpango@seascouts.be
Binnenkort wordt er een wachtlijst geopend op onze website, daar kunnen de kinderen op ingeschreven worden. Indien er plaatsen vrij komen, worden zij meteen gecontacteerd.

Mpango